Умови оплати, доставки та повернення продукції тм ТАС в офіційному українському інтернет-магазині tachome.com.ua
Звичайна та кур’єрська доставка замовлень Новою Поштою:
Замовлення оформлені в нашому інтернет-магазині доставляються Україною Новою Поштою.
Ви можете вибрати найближче до вас відділення Нової Пошти або адресну доставку кур’єром.
Якщо сума замовлення перевищує 1000 гривень – доставку оплачує інтернет-магазин.
Ми робимо відправки в день замовлення або на наступний робочий день, терміни доставки до відділення пошти в середньому складають 1-2 дні з моменту підтвердження замовлення. Точніше за термінами доставки у кожному конкретному випадку вас зможуть зорієнтувати наші співробітники.
Оплата замовлень:
Замовлення можна сплатити при отриманні у відділенні Нової Пошти або кур’єру Нової Пошти. Доставку замовлень понад 1000 гривень оплачує інтернет-магазин.
Комісію Нової Пошти за зворотний переказ грошей (20 гривень + 2% від суми замовлення) оплачує отримувач.
Ви також можете зробити оплату на нашу картку Приватбанку або Монобанку або на розрахунковий рахунок ФОП:
Платіж на карту інтернет-магазину Приватбанк:
Номер картки: 5169330530042719
Платіж за реквізитами до Приватбанку:
Розрахунковий рахунок: UA713052990000026008004901810
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
призначення платежу: оплата за товар
Платіж на карту інтернет-магазину Монобанк:
Номер картки: 4035200041047652
Платіж за реквізитами до Монобанку:
Розрахунковий рахунок: UA353220010000026002310107715
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
призначення платежу: оплата за товар
Оплату замовлень також можна здійснити на сайті через систему Liqpay, обравши цей варіант оплати при оформленні замовлення.
Повернення та обмін покупок:
Випадки, в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця (tachome.com.ua):
-неправильна комплектація замовлення;
-невідповідність отриманого замовлення замовленому;
-наявність дефекту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар приймається назад лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками, у правильно складеному стані.
Відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 якісні товари представлені в нашому асортименті не підлягають поверненню та обміну (Перо-пухові вироби. Тканини. Білизна постільна.
Важливо: Фірмові картонні коробки ТАС, які упаковані комплекти постільної білизни, виготовлені з картону. Нерідко, у процесах транспортування коробки ушкоджуються. Іноді ці ушкодження незначні, а буває отже досить помітні. Першочергове завдання коробки – транспортувальна, доставити постільну білизну цілістю та безпекою від фабрики до покупця. Таким чином, якщо до вас приїхала не ідеальна коробка, з якимось пошкодженням, але з постільною білизною все гаразд – це не є якимось порушенням з нашого боку, це нормальна ситуація. Це також стосується всіх інших упаковок у ковдр, рушників, покривал і т.д.
Якщо вам потрібна ідеальна коробка на подарунок (неприм’ята, без пошкоджень) – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою замовлення!
Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
На нашому сайті, через додавання товарів у кошик, ви можете оформити замовлення у будь-який час, без перерв та вихідних.
Після оформлення замовлення він потрапляє до нас, у робочий час ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять усі товари, але зайва перевірка не зашкодить).
Після цього, також у робочий час, ми обов’язково зв’язуємося з вами за вказаним номером телефону для уточнення всіх деталей замовлення і для його підтвердження.
Замовлення також може бути прийняте по телефону або за допомогою viber, якщо вам так зручніше (дані тут: Контакти)
Враховуючи те, що ми не надсилаємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення як: форма оплати, кількість товарів, колір рушників, адреса та час доставки тощо ми з вами зможемо поміняти при розмові, якщо в замовленні щось було вказано не вірно – це не проблема. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні – номер телефону, якщо він невірний – ми не зможемо вам зателефонувати і замовлення залишиться невиконаним. Якщо ми не дзвонимо або не пишемо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня – можливо, телефон був неправильно вказаний, у такому разі переоформіть замовлення або зв’яжіться з нами.
Якщо ви бажаєте зробити оплату на картку приватбанку або монобанку – ми надішлемо вам її номер та суму до оплати за допомогою смс, viber або e-mail (як вам зручно).