Умови оплати, доставки та повернення товарів
Доставка замовлень
Доставка Новою Поштою по Україні
Замовлення, оформлені в нашому інтернет-магазині, доставляються по Україні Новою Поштою.
Доставка для наших клієнтів є безкоштовною – доставку сплачує відправник
Ви можете вибрати найближче до вас відділення чи поштомат Нової Пошти, або адресну доставку кур’єром.
Ми робимо відправки в день замовлення або на наступний робочий день. Терміни доставки до відділення пошти в середньому складають 1–2 дні з моменту підтвердження замовлення. Точніше за термінами доставки у кожному конкретному випадку вас зможуть зорієнтувати наші співробітники.
Міжнародна доставка — по Європі та світу
Доставка за межі України здійснюється за допомогою компаній Нова Пошта або Укрпошта.
- Вартість міжнародної доставки розраховується згідно з тарифами обраного перевізника.
- Ми відправляємо замовлення та надаємо трек-номер для відстеження.
Оплата замовлень
- Післяплата (оплата при отриманні): у відділенні, поштоматі або кур’єру Нової Пошти. Комісію за зворотний переказ грошей (20 гривень + 2% від суми) оплачує отримувач.
- Онлайн оплата на сайті: через сервіс Liqpay.
- Онлайн оплата на сайті: через сервіс Plata by Mono.
- Оплата на рахунок IBAN: Приватбанк або Монобанк.
- Оплата частинами до 5 платежів (без відсотків): Приватбанк
Реквізити для оплати на рахунок:
Приватбанк:
Розрахунковий рахунок (IBAN): UA713052990000026008004901810
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
Монобанк:
Розрахунковий рахунок (IBAN): UA353220010000026002310107715
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
Політика щодо передплати
Зазвичай ми відправляємо замовлення з можливістю оплати при отриманні (післяплата), не вимагаючи попередніх внесків. Ми довіряємо нашим клієнтам, проте існує кілька ситуацій, коли передплата є необхідною умовою для відправки:
- Товари «На замовлення». Якщо ви обираєте товар, який має статус «На замовлення» (виготовляється фабрикою або привозиться індивідуально під вас), ми беремо передплату як підтвердження замовлення.
- Габаритні або високовартісні товари. При замовленні деяких позицій (великий об’єм або висока вартість) менеджер може запропонувати внести часткову передплату. Сума розраховується індивідуально та виступає гарантією на випадок транспортування.
- Відправка окремими посилками. Якщо замовлення складається з кількох товарів і ви бажаєте, щоб кожен з них був відправлений окремою посилкою (окремою ТТН), обов’язковою є передплата в розмірі вартості послуг доставки.
- Історія попередніх замовлень. Якщо за даними нашої системи (або загальних баз перевізників) за клієнтом зафіксовано випадки неотримання посилок без об’єктивних причин, відправка можлива лише за умови часткової або повної передплати.
Повернення та обмін покупок
Згідно з чинним українським законодавством, товари, представлені в нашому асортименті, не підлягають поверненню та обміну (відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172: перо-пухові вироби, тканини, білизна постільна, білизна натільна).
Проте ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам і обмінюємо товари, придбані у нас, у випадку, якщо вам не сподобався колір, не підійшов розмір або щось інше не сподобалось.
Умови обміну:
- Пройшло менше ніж 14 календарних днів з дати отримання вами замовлення.
- Товар упакований та складений саме так, як був вами отриманий. Фірмові упаковки (коробки) повинні бути збережені.
- Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин.
- Виріб не повинен бути випраний.
- Товари, які ви оберете на заміну, можуть бути будь-якими із нашого асортименту, але сума заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення. Наприклад, якщо ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, не можна обміняти її на рушник за 200 гривень; сума заміни повинна бути не менше ніж 2400 гривень. У такому випадку різницю ми повернемо. Якщо сума обміну більша – потрібно буде доплатити різницю.
Витрати з транспортування при обміні оплачує замовник.
Випадки, в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця (tachome.com.ua):
- Неправильна комплектація замовлення.
- Невідповідність отриманого замовлення замовленому.
- Наявність фабричного дефекту.
Важлива інформація
Звертаємо вашу увагу на те, що товар приймається лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками, у правильно складеному стані.
Питання обміну, повернення, фабричного браку і подібні вирішуються виключно через звернення на e-mail пошту магазину – tachome.com.ua@gmail.com. Для того щоб ініціювати вирішення питання, потрібно надіслати лист із зазначенням номера замовлення (або ініціалів/телефону замовника), дати замовлення, суті питання та бажаного сценарію його вирішення. Якщо є фото/відео, потрібні для розуміння проблеми, вони мають бути надіслані.
Фірмові картонні коробки виготовлені з картону, який може зазнавати пошкоджень під час транспортування. Якщо до вас приїхала неідеальна коробка, але з товаром все гаразд – це не є порушенням з нашого боку. Якщо вам потрібна ідеальна коробка на подарунок – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою!
Порядок оформлення замовлень
На нашому сайті, через додавання товарів у кошик, ви можете оформити замовлення у будь-який час. Після оформлення ми перевіряємо наявність товарів на складі та обов’язково зв’язуємося з вами за вказаним номером телефону для підтвердження всіх деталей.
Враховуючи, що ми не надсилаємо замовлення без підтвердження, будь-які деталі (форма оплати, кількість, адреса) ми зможемо змінити під час розмови. Головне — правильно вказати номер телефону. Якщо ми не зв’язалися з вами протягом одного робочого дня, можливо, в номері помилка — будь ласка, зв’яжіться з нами або переоформте замовлення.






