Умови оплати, доставки та повернення придбаних товарів в офіційному українському інтернет-магазині tachome.com.ua
Доставка замовлень Новою Поштою по Україні
Замовлення, оформлені в нашому інтернет-магазині, доставляються по Україні Новою Поштою.
Доставка для наших клієнтів є безкоштовною – доставку сплачує відправник
Ви можете вибрати найближче до вас відділення чи поштомат Нової Пошти, або адресну доставку кур’єром.
Ми робимо відправки в день замовлення або на наступний робочий день. Терміни доставки до відділення пошти в середньому складають 1–2 дні з моменту підтвердження замовлення. Точніше за термінами доставки у кожному конкретному випадку вас зможуть зорієнтувати наші співробітники.
Міжнародна доставка — по Європі та світу
Доставка за межі України здійснюється за допомогою компаній Нова Пошта або Укрпошта.
Вартість міжнародної доставки розраховується згідно з тарифами обраного перевізника.
Ми відправляємо замовлення та надаємо трек-номер для відстеження.
Оплата замовлень
Замовлення можна сплатити при отриманні (післяплата) у відділенні, поштоматі Нової Пошти або кур’єру Нової Пошти. Комісію Нової Пошти за зворотний переказ грошей (20 гривень + 2% від суми замовлення) оплачує отримувач.
Онлайн оплата на сайті (Liqpay).
Оплата на розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанк або Монобанк:
Приватбанк:
Розрахунковий рахунок (IBAN): UA713052990000026008004901810
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
Монобанк:
Розрахунковий рахунок (IBAN): UA353220010000026002310107715
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
Повернення та обмін покупок
Згідно з чинним українським законодавством, товари, представлені в нашому асортименті, не підлягають поверненню та обміну (відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172: перо-пухові вироби, тканини, білизна постільна, білизна натільна).
Проте ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам і обмінюємо товари, придбані у нас, у випадку, якщо вам не сподобався колір, не підійшов розмір або щось інше не сподобалось.
Умови обміну:
Пройшло менше ніж 14 календарних днів з дати отримання вами замовлення.
Товар упакований та складений саме так, як був вами отриманий. Фірмові упаковки (коробки) повинні бути збережені.
Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин.
Виріб не повинен бути випраний.
Товари, які ви оберете на заміну, можуть бути будь-якими із нашого асортименту, але сума заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення. Наприклад, якщо ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, не можна обміняти її на рушник за 200 гривень; сума заміни повинна бути не менше ніж 2400 гривень. У такому випадку різницю ми повернемо. Якщо сума обміну більша – потрібно буде доплатити різницю.
Витрати з транспортування при обміні оплачує замовник.
Випадки, в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця (tachome.com.ua):
Неправильна комплектація замовлення.
Невідповідність отриманого замовлення замовленому.
Наявність фабричного дефекту.
Звертаємо вашу увагу на те, що товар приймається лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками, у правильно складеному стані.
Важливо: Питання обміну, повернення, фабричного браку і подібні вирішуються виключно через звернення на e-mail пошту магазину – tachome.com.ua@gmail.com. Для того щоб ініціювати вирішення питання, потрібно на цю пошту надіслати лист з вказанням: номер замовлення (або ініціали / телефон замовника), дату здійснення замовлення або отримання замовлення, суть питання, бажаний сценарій вирішення питання. Якщо є фото/відео, потрібні для розуміння суті проблеми, вони мають також бути надіслані. Після отримання запиту ми почнемо його опрацьовувати і дамо вам відповідь.
Важливо: Фірмові картонні коробки, в які упаковані комплекти постільної білизни чи інші текстильні вироби, виготовлені з картону. Картон не є надто міцним матеріалом. У процесі транспортування від фабрик, які знаходяться переважно за кордоном, частина коробок зазнає пошкоджень. Іноді ці ушкодження незначні, але бувають досить помітними. Першочергова функція коробки – транспортувальна, доставити непошкоджену постільну білизну від фабрики до покупця. Таким чином, якщо до вас приїхала неідеальна коробка з якимось пошкодженням, але з постільною білизною все гаразд – це не є порушенням з нашого боку, це нормальна ситуація. Це також стосується всіх інших упаковок у ковдр, рушників, покривал тощо.
Якщо вам потрібна коробка на подарунок (не прим’ята, без пошкоджень) – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою замовлення!
Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
На нашому сайті, через додавання товарів у кошик, ви можете оформити замовлення у будь-який час, без перерв та вихідних.
Після оформлення замовлення воно потрапляє до нас, ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять усі товари, але зайва перевірка не зашкодить).
Після цього ми обов’язково зв’язуємося з вами за вказаним номером телефону для уточнення всіх деталей замовлення і для його підтвердження.
Замовлення також може бути прийняте по телефону або за допомогою Viber/Telegram/WhatsApp, якщо вам так зручніше (див. тут: Контакти).
Враховуючи те, що ми не надсилаємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення, як форма оплати, кількість товарів, колір рушників, адреса та час доставки тощо, ми з вами зможемо змінити, якщо в замовленні щось було вказано невірно – це не проблема. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні – номер телефону. Якщо він невірний – ми не зможемо з вами зв’язатися, і замовлення залишиться невиконаним. Якщо ми не дзвонимо або не пишемо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня – можливо, телефон був неправильно вказаний. У такому разі переоформить замовлення або зв’яжіться з нами.