Умови оплати, доставки та повернення продукції тм ТАС в офіційному українському інтернет-магазині tachome.com.ua
Звичайна та кур’єрська доставка замовлень Новою Поштою:
Замовлення оформлені в нашому інтернет-магазині доставляються Україною Новою Поштою.
Ви можете вибрати найближче до вас відділення Нової Пошти або адресну доставку кур’єром.
Якщо сума замовлення перевищує 1000 гривень – доставку оплачує інтернет-магазин.
Ми робимо відправки в день замовлення або на наступний робочий день, терміни доставки до відділення пошти в середньому складають 1-2 дні з моменту підтвердження замовлення. Точніше за термінами доставки у кожному конкретному випадку вас зможуть зорієнтувати наші співробітники.
Оплата замовлень:
Замовлення можна сплатити при отриманні у відділенні Нової Пошти або кур’єру Нової Пошти. Доставку замовлень понад 1000 гривень оплачує інтернет-магазин.
Комісію Нової Пошти за зворотний переказ грошей (20 гривень + 2% від суми замовлення) оплачує отримувач.
Ви також можете зробити оплату на нашу картку Приватбанку або Монобанку або на розрахунковий рахунок ФОП:
Платіж на карту інтернет-магазину Приватбанк:
Номер картки: 5169330530042719
Платіж за реквізитами до Приватбанку:
Розрахунковий рахунок: UA713052990000026008004901810
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
призначення платежу: оплата за товар
Платіж на карту інтернет-магазину Монобанк:
Номер картки: 4035200041047652
Платіж за реквізитами до Монобанку:
Розрахунковий рахунок: UA353220010000026002310107715
Отримувач: ФОП Лісницький Костянтин Павлович
ЄДРПОУ: 3110715818
призначення платежу: оплата за товар
Оплату замовлень також можна здійснити на сайті через систему Liqpay, обравши цей варіант оплати при оформленні замовлення.
Повернення та обмін покупок:
Згідно чинного українського законодавства товари представлені в нашому асортименті не підлягають поверненню та обміну (Відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 (Перо-пухові вироби. Тканини. Білизна постільна. Білизна натільна.).
Але, ми завжди намагаємось йти на зустріч нашим клієнтам, і обмінюємо товари придбані у нас, у випадку якщо вам не сподобався колір, не підійшов розмір або щось інше не сподобалось.
Умови обміну:
- Пройшло менше ніж 14 календарних днів з дати отримання вами замовлення.
- Товар упакований та складений саме так, як був вами отриманий. Фірмові упаковки (коробки) повинні бути збережені.
- Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин.
- Виріб не повинен бути випраний.
- Товари які ви оберете на заміну – можуть будь які із нашого асортименту, але сума заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення. Наприклад, ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, не можна обміняти їі на рушник за 200 гривень, сума заміни повинна бути не менше ніж 2400 гривень). В такому випадку різницю ми повернемо. Якщо сума обміну більша – потрібно буде доплатити різницю.
Витрати з транспортування при обміні оплачує замовник.
Випадки, в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця (tachome.com.ua):
-неправильна комплектація замовлення;
-невідповідність отриманого замовлення замовленому;
-наявність дефекту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар приймається лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками, у правильно складеному стані.
Важливо: Фірмові картонні коробки ТАС, які упаковані комплекти постільної білизни, виготовлені з картону. Нерідко, у процесах транспортування коробки ушкоджуються. Іноді ці ушкодження незначні, а буває отже досить помітні. Першочергове завдання коробки – транспортувальна, доставити постільну білизну цілістю та безпекою від фабрики до покупця. Таким чином, якщо до вас приїхала не ідеальна коробка, з якимось пошкодженням, але з постільною білизною все гаразд – це не є якимось порушенням з нашого боку, це нормальна ситуація. Це також стосується всіх інших упаковок у ковдр, рушників, покривал і т.д.
Якщо вам потрібна коробка на подарунок (неприм’ята, без пошкоджень) – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою замовлення!
Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
На нашому сайті, через додавання товарів у кошик, ви можете оформити замовлення у будь-який час, без перерв та вихідних.
Після оформлення замовлення, воно потрапляє до нас, ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять усі товари, але зайва перевірка не зашкодить).
Після цього, ми обов’язково зв’язуємося з вами за вказаним номером телефону для уточнення всіх деталей замовлення і для його підтвердження.
Замовлення також може бути прийняте по телефону або за допомогою viber, якщо вам так зручніше (дані тут: Контакти)
Враховуючи те, що ми не надсилаємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення як: форма оплати, кількість товарів, колір рушників, адреса та час доставки тощо ми з вами зможемо поміняти, якщо в замовленні щось було вказано не вірно – це не проблема. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні – номер телефону, якщо він невірний – ми не зможемо з вами зв’язатися і замовлення залишиться невиконаним. Якщо ми не дзвонимо або не пишемо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня – можливо, телефон був неправильно вказаний, у такому разі переоформить замовлення або зв’яжіться з нами.