Офіційний інтернет-магазин ТАС в Україні – tachome.com.ua
Наші контакти :
Українa, м. Одеса, пров. Високий 15
Телефон/Viber/Telegram/WhatsApp : 0967293276
E-mail: tachome.com.ua@gmail.com
Соціальні мережі та месенджери:
Там ви знайдете: новини, новинки, промокоди на знижки, відеоогляди постільної білизни, розіграші на постільну білизну та домашній текстиль ТАС.
До того ж там можна буде отримати консультації щодо нашої роботи та продукції.
Заходьте та підписуйтесь:
Графік роботи:
Замовлення через кошик та на e-mail приймаються цілодобово у будь-який день тижня, обробляються у робочий час.
Обробка та відправка замовлень: Понеділок — П’ятниця: з 10:00 до 17:00
Субота та неділя – тільки прийом замовлень на сайті
Якщо ви оформили замовлення після 17.00 – ми зв’яжемося з вами для підтвердження наступного дня, якщо у п’ятницю ввечері чи у вихідні дні – ми обов’язково зателефонуємо вам у понеділок.
Порядок оформлення замовлень у нашому інтернет-магазині
На нашому сайті, через додавання товарів у кошик, ви можете оформити замовлення у будь-який час, без перерв та вихідних.
Після оформлення замовлення, воно потрапляє до нас, ми перевіряємо фактичну наявність замовлених товарів на складі (таку перевірку щодня проходять усі товари, але зайва перевірка не зашкодить).
Після цього, ми обов’язково зв’язуємося з вами за вказаним номером телефону для уточнення всіх деталей замовлення і для його підтвердження.
Замовлення також може бути прийняте по телефону або за допомогою viber, якщо вам так зручніше (дані тут: Контакти)
Враховуючи те, що ми не надсилаємо замовлення без підтвердження, такі деталі замовлення як: форма оплати, кількість товарів, колір рушників, адреса та час доставки тощо ми з вами зможемо поміняти, якщо в замовленні щось було вказано не вірно – це не проблема. Головне, що ви повинні правильно вказати в замовленні – номер телефону, якщо він невірний – ми не зможемо з вами зв’язатися і замовлення залишиться невиконаним. Якщо ми не дзвонимо або не пишемо вам після оформлення замовлення більше одного робочого дня – можливо, телефон був неправильно вказаний, у такому разі переоформить замовлення або зв’яжіться з нами.